luni, 12 mai 2008

Foarte stupid

Mda...in viata am facut o groaza de greseli, dar cel mai mult urasc cand greselile isi fac simtite consecintele nefaste asupra mea. Mai ales in niste momente atat de inoportune. Bun...am facut o greseala si acum platesc. Dar urasc cand sunt tratata cu indiferenta, chiar daca stiu ca merit...dar ce dracu ma, in viata faci multe prostii dar asta nu inseamna ca tre sa accepti cu resemnare ce t-i se intampla. Trebuie sa te revolti nu? Macar atat mai are omul: revolta. Dar degeaba....imi spun asta iar peurma dau inapoi...iar asta chiar este foarte stupid. Mai ales ca tot ce se intampla imi da o stare de confuzie si nu stiu cum sa ma mai port...

Chestia asta se refera la o persoana.

"Time passes by, direction unknown.
You've left us now, but we're not alone.
Before you know it, your cup's overflown.
You measure no one that I've ever known."

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Foarte stupid"
:))
Vai, atatea porcarii se intampla, si cand faci greseala initiala niciodata nu te gandesti ca poate va avea consecinte dureroase... Ar fi bine sa se rezolve totul usor, fara sa ne doara capul prea tare :)) Mai dudoo