sâmbătă, 10 noiembrie 2007



Hmm...poti sa fii tu insuti mereu? Nu eziti uneori sa faci un lucru desi chiar ti-ai fi dorit sa faci acel lucru dar ceva din tine te opreste? Sunt intr-adevar o groaza de evenimente care te fac sa incepi sa te indoiesti de cine esti cu adevarat...ai vrea sa fii intr-un fel dar comportamentul tau arata altceva. Si nu stii cum sa reactionezi, nu stii daca ceilalti te condamna sau te ignora...nu stii nimic pentru ca nu mai poti fi tu si nu mai poti realiza ce e cu adevarat bine si ce e rau...
Dar chiar daca nu mai esti tu insuti, numai tu poti decide asupra vietii tale si numai tu ai control...doar acceptand asta te poti si regasi...altfel nu ai sanse sa te descurci printre atatea personalitati...

"Mai eşti tu însuţi? Nu ţi zvîcnesc tîmplele de teama contrară? Eşti altul, eşti altul..."

3 comentarii:

Dudette spunea...

dudaaaa, ce nice ma :-> good!

Anonim spunea...

Well....you maybe are right...si exista anumite momente in care nu mai esti u...dar de obicei nu tin mult.Alea-s momente de nervi,de depresie,de tristete,dezamagire,...si uneori chiar si clipele de bucurie intensa te pot schimba...insa te fac o persoana mai dulce,mai nice,mai shiny in comparatie cu restu...

ivan spunea...

well... eu nu-s de acord cu Cristy, nu cred ca atunci cand simti cu adevarat ca nu iti mai apartii, te vei schimba, ca prin minune intr-o persoana mai buna! Sa fiu un pic apocaliptic as zice ca eu am "dubla personalitate" un eu treaz si eu high. am ajuns la o intelegere cu aceste doua stari total diferite. fiecare percepe durerea altfel. cred ca e vorba de cum o folosesti. cu drag A.A.