miercuri, 7 noiembrie 2007

Sunt Eu

Te-am vazut azi. Erai la intrarea parcului. Ezitai, dar ai intrat pana la urma , iar eu te-am urmarit. Aveam treburi importante, dar ce mai conteaza cand tu de fapt esti totul? Te-ai asezat pe banca de langa tei..ciudat, de obicei stateai sub el. Iar ezitai. Iti cunosc fiecare gest. Te-ai uitat in gol exact sase minute. La ce te gandeai? Am vrut sa ma duc la tine sa iti spun.. ce sa iti spun? Pe cine astepti tu? Daca m-as fi dus la tine, mi-ai fi zambit ? Ca de obicei, cautai cu privirea..pe cine,.. pe cine?? ai o expresie frumoasa cand faci asta. Imi place cand dezamagit privesti in jos, apoi te ridici si brusc pleci cu mainile in buzunare si capul aplecat, mergand incet. Ma intristeaza amaraciunea ta... Porti mereu aceeasi geaca neagra. Am tecut pe langa tine..m-am intors si ti-am privit ochii de chihlimbar. Nu mai stiu ce am facut apoi, daca ti-am zambit sau m-am oprit. Ma priveai cu uimire ; oare te-am speriat?
In toate zilele petrecute citind in parc, te-am zarit uitandu-te la mine . Sau din nou te uitai in gol? Ah, oare ce e in mintea ta? Nu stiu daca voi avea vreodata curajul sa iti vorbesc, desi mi-ar placea sa iti aud vocea. Ar fi prea real....iar realitatea nu imi place. Te cunosc demult. Eu sunt cea care se rezema de zidurile reci din spatele blocului cand aveai zece ani. Eu sunt cea care nu te-a lasat sa ma vezi. Eu sunt cea care, in toata perioada liceului, iti aruncam priviri de gheata. Eu sunt cea care te-a ajutat prin versuri, eu sunt cea care te-a iubit in subconstient... Stii cine sunt?..

3 comentarii:

Eliza spunea...

ce frumooos dudette :D copy-paste si pastrez in word ca e frumos :D olivica e talentata ahaha

Mihnea Kralizec din neamul Arafelilor spunea...

Superb...

Anonim spunea...

hm.. am scris de 3 ori comm asta si nu cred ca am ce sa zic mai frumos decat autoarea asa ca ma rezum la deosebit tot asa ... si data viitoare fati tupeu !!!