vineri, 23 noiembrie 2007


Ma simt rau...
Si nu ma simt rau in sensul ala ca vai m-am certat cu nu stiu cine si gata m-am deprimat...ma simt rau si asta e tot ce conteaza acum...
Credeam ca unele persoane nu uita de unde pleaca...slabe sanse. Credeam ca sunt si persoane care pot sa lase egoismul la o parte uneori. Nici de asta nu m-am convins inca. Si credeam ca sunt prezente persoane in viata mea care nu uita....care nu ma uita...si care nu ignora problemele mele si ma pot ajuta sa rezolv unele pe care le pot rezolva mai usor. Dar nu prea sunt....de multe ori m-am simtit rau din cauza asta...dar acum pur si simplu indiferenta ma inconjoara iar eu nu ma pot obisnui cu ea....nu pot si pace! M-am saturat sa-mi zica toti ca asa sunt ei indiferenti si etc...dar...nu-i pasa nimanui ca m-am saturat eu...
Asta e...azi nu vreau sa vad pe nimeni dar din pacate sunt obligata sa vad anumite persoane...si iar voi ignora starea mea cand sunt in preajma aceelor persoane...
Si nu mai stiu ce pot spune...as vrea ca macar trecutul sa nu ma mai urmareasca si sa accentueze starile....si atat pot spune.

...tearing through this ghost town
they haunt the lifeless streets
still it seems they call our names
they call our names
we'll never feel the same...

Niciun comentariu: